4Lunch in ’t zonnetje

De OVGM is op bezoek bij 4Lunch

Wij spreken met Linda Kleisen bij 4Lunch

Met 4Lunch kan je laten zien dat je gasten belangrijk voor je zijn!

Linda Kleisen – Eigenaar

Eigenaar

Linda Kleisen

Sinds wanneer

2010

Hoeveel mensen werken er

Vast team van 3 dames.

Wat doen jullie

Verzorgen van een lunch die een meerwaarde toevoegt.

Waar zijn jullie te vinden

Waarom ben je 4Lunch begonnen?

Bij mijn toenmalige werkgever vond ik dat de lunch erg eenvoudig was. Ik vind keus en uitstraling heel belangrijk als klanten blijven lunchen. De lunch is een belangrijk moment om aan je klanten te laten zien, dat ze belangrijk voor je zijn.

Wij proberen met variatie en presentatie van de lunch een gezamenlijk moment te creëren.

Waarin onderscheidt 4Lunch zich?

Wij proberen met variatie en presentatie van de lunch een gezamenlijk moment te creëren, waarin je je gewaardeerd of welkom voelt. 
Wij bezorgen de lunch gratis, al vanaf één broodje! Lunch is natuurlijk onze hoofdfocus. Maar wij verzorgen ook maaltijden als onze klanten moeten overwerken of een speciale gelegenheid hebben.

Hoe kom je aan je klandizie?

De meeste klanten krijgen wij via mond-tot-mond reclame of doordat ze één van onze auto’s hebben zien rijden.

Uiteraard hebben wij ook uitingen via social media en deze zomer hebben wij ook erg veel leuke reacties gehad op onze posters langs de weg in Naarden. 

Wat houdt je het meest bezig?

We zijn altijd opzoek naar de nieuwste trends op het gebied van de lunch, zo bieden we nu glutenvrij en koolhydraatarme lunches aan.

Ook leuk om te vertellen is dat wij sinds kort samen werken met CityWorkSpace.
Cityworkspace biedt ondernemers flexibele kantoorruimtes en flexplekken. Zij willen vooral meerwaarde creëren voor de ondernemers en dat sluit mooi aan bij ons. 
Wij verzorgen daar de lunch, geen simpel broodje, maar een gevarieerde maaltijdkeuze. Verse soepen, wraps, een salade of een luxe broodje die gezamenlijk gegeten word in de kantine.

Door trouwe klanten en trouw personeel hebben we het gered en groeien we nog steeds!

Waar ben je het meest trots op?

Ik ben trots op het feit dat we al 9 jaar bestaan en de crisis hebben overleeft. Op luxe artikelen wordt, in veel gevallen, het eerst bezuinigd. Door trouwe klanten en trouw personeel hebben we het gered en groeien we nog steeds!

Heb je nog een tip voor andere ondernemers?

Blijf bij de basis van je concept en houd hieraan vast. Teveel afwijken kan rommelig overkomen en daarmee onduidelijkheid creëren bij je klanten.

team van 4Lunch

Waarom ben je lid geworden van de OVGM?

Ik ben een groot voorstander van elkaar als lokale ondernemers te helpen. Kijk altijd eerst binnen je eigen netwerk!

Wat zou je graag op de agenda zetten bij de OVGM?

Niet netwerken, maar samenwerken!

4Lunch in ’t zonnetje
Tags: